2012. január 24., kedd

Narancsos cukor

Egy ideje minden narancssárga körülöttem - nyilván a tél teszi, hogy vonzom ezt a színt. Narancssárgát horgolok, narancsot iszom és narancsot eszek, vérnarancsot, sima narancsot, néha bio kivitelben. S mert a bio narancsnak pont a héja az erőssége, nem akartam kidobni ezt sem. Hámozás után szárítottam egy hétig, aztán pár kanál kristálycukorral aprítógépben megőröltem. A muffin alaprecept cukormennyiségének egy részét  - két kiskanálnyit - ezzel a cukorral helyettesítettem, s máris tökéletes narancsos muffint kaptam. Nem nagy ár egy jól induló napért, ugye?

Hamarosan a horgolt narancsok is jönnek, csak győzzétek kivárni!

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Csak azaprítógép hiányzik a háztartásamból, de az egyre jobban.

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan nem is fogsz tudni élni nélküle - ha érted, mire gondolok :D

    VálaszTörlés